Lidl wykorzystuje partnerstwo UEFA Euro 2024, aby podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw
To już oficjalne: Lidl jest partnerem UEFA Euro 2024. To partnerstwo rozpoczyna się od tegorocznych europejskich kwalifikacji. Lidl jest więc globalnym partnerem UEFA na europejskie kwalifikacje w 2023 i 2024 roku oraz na finały w 2024 roku w Niemczech. Sieć supermarketów chce wykorzystać to partnerstwo, aby podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz korzyści płynące ze sportu i ćwiczeń fizycznych dla
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców