Lidl wzbogaca owoce i warzywa o torbę antyodpadową
Po sukcesie inicjatywy w swoich sklepach na Wyspach Kanaryjskich, Lidl ogłosił wprowadzenie w Hiszpanii swojej torby antyodpadowej.
Wirtualna torba zawiera owoce i warzywa, które nie spełniają określonych kryteriów estetycznych, ale nadal nadają się do spożycia o wartości 3 EUR.
Inicjatywa ta jest częścią zobowiązania detalisty do ograniczenia ilości odpadów
.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców