medFEL 2023 zamyka swoje drzwi - ale tylko analogowo
Po dwóch dobrze przyjętych dniach organizatorzy południowofrancuskich targów owoców i warzyw z satysfakcją zakończyli tegoroczną imprezę obecności pod koniec kwietnia. W porównaniu z ubiegłym rokiem wiele się zmieniło: z 3.397 odwiedzającymi było o 7% więcej, z czego 16% nie pochodziło z Francji - w 2022 roku tylko 8% stanowili goście międzynarodowi.
Również
.
Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców