"Media społecznościowe mogą być wykorzystane do zwiększenia spożycia owoców i warzyw wśród młodych osób."
2024-04-25 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Badania przeprowadzone przez Uniwersytet Aston wykazały, że osoby śledzące konta związane z zdrowym odżywianiem w mediach społecznościowych nawet przez zaledwie dwa tygodnie jadły więcej owoców i warzyw oraz mniej niezdrowych przekąsek. Poprzednie badania wykazały, że pozytywne normy społeczne dotyczące spożycia owoców i warzyw zwiększają indywidualną...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



