"Mniej niż połowa" świeżych produktów sprzedawanych na całym świecie przynosi zyski
Trzy piąte świeżych owoców i warzyw sprzedawanych komercyjnie na całym świecie jest obecnie sprzedawanych ze stratą lub po cenie progu rentowności, w następstwie bezprecedensowego wzrostu kosztów produkcji i kosztów operacyjnych podczas pandemii.
Co więcej, wydaje się, że te wzrosty kosztów znacznie zmniejszyły ilość inwestycji w nowe projekty, co oznacza, że skutki tej inflacji są

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców