Morrisons udostępnia w tym roku swoje najpopularniejsze średnie dynie za jedyne 75 pensów.
Łatwy dostęp do "palengke" - świeżych produktów
Rodziny mogą odżywiać się zdrowiej, jednocześnie zmieniając społeczność rolniczą, wybierając niedrogie, wysokiej jakości świeże produkty rolne. Problem polega na tym, że świeże owoce i warzywa palengke nie zawsze są wygodne dla zapracowanych gospodyń domowych, które nie mają czasu, aby udać się na mokre lub weekendowe targi. To właśnie tutaj sieć supermarketów WalterMart, stowarzyszona z SM

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców