Mrożone owoce i suszone warzywa cieszą się wzrostem sprzedaży w nowym roku
Popularność diet fleksitariańskich, w których konsumenci dbają o zdrowie w nowym roku, zwiększyła sprzedaż owoców i warzyw.
Według danych NIQ za okres czterech tygodni do 27 stycznia, gotowość do mieszania diet i priorytetowego traktowania prostych, niedrogich i mniej marnotrawnych posiłków pomogła zwiększyć sprzedaż mrożonych owoców o 14 procent, a suszonych warzyw i roślin strączkowych o 23 procent
.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców