"Mrożone owoce to przyszłość"
Według Svetlany Plotean, koordynatora ds. marketingu OctoFrost, rok 2023 był ważny dla zaufania do mrożonych owoców i warzyw: "Konsumpcja i zainteresowanie mrożonkami silnie rośnie. Widzimy, że potrzeba wygodnej, wysokiej jakości żywności i dążenie do zmniejszenia marnotrawstwa żywności sprawiają, że mrożonki są realnym rozwiązaniem dla bardziej zrównoważonej przyszłości dla naszego
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców