Nietypowy marketing warzyw i owoców: skuteczne strategie promocji
Co wpływa na marketing warzyw i owoców? Po pierwsze, ta kategoria produktów jest słabo obrandowana - w handlu detalicznym i na targowiskach etykiety cenowe warzyw i owoców często zawierają jedynie informację o tym, czy produkty są lokalne czy importowane, bez wskazania konkretnego producenta, co wpływa na niski poziom świadomości pochodzenia produktu. Jednocześnie

EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców