Nowa kampania na rzecz świeżych produktów wspiera różne projekty społeczne w Niemczech i RPA.
2024-09-27 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
Po udanej współpracy na początku tego roku, podczas której udało się zebrać do 25 000 euro na cele społeczne, premium marka owoców i warzyw SanLucar oraz klub piłkarski VfB Stuttgart ponownie łączą siły w ramach nowej kampanii, dostępnej w punktach sprzedaży w południowych Niemczech...
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



