Nowa technologia eliminuje potrzebę naklejania naklejek na owoce
Costa testuje innowacyjną technologię wytrawiania laserowego na owocach o twardej skórce, aby wyeliminować potrzebę stosowania naklejek na owoce w ramach skupienia się na opracowywaniu zrównoważonych alternatyw opakowań dla swoich świeżych produktów.
Naklejki na owoce PLU (price look-up) są używane na pojedynczych kawałkach owoców w celu przekazania ceny, a w niektórych przypadkach zawierają kody QR w celu dostarczenia dalszych informacji o pochodzeniu, jednak
...

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców