Nowy temat dla ClemenGold
Premium mandarynkowe marki ClemenGold odsłoniło nowy motyw marketingowy, który ma pomóc w promocji swoich owoców i nawiązaniu kontaktu z konsumentami.
"ClemenGold, twój język miłości" to nowy motyw wprowadzony przez południowoafrykańską firmę Fruitalyst zajmującą się komercjalizacją i marketingiem cytrusów, która obsługuje markę ClemenGold.
Menedżer ds. marketingu Fruitalyst, Adele Ackermann, powiedziała, że temat ma na celu
.
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców