Okres przydatności do spożycia owoców i warzyw - seminarium Fresh dostarcza informacji na ten złożony temat
Ale w jaki sposób można wydłużyć okres przydatności do spożycia ultra świeżych produktów? Jakie są czynniki wpływające na cały łańcuch marketingowy - od zbiorów i transportu po sprzedaż i konsumpcję? Które owoce i warzywa są szczególnie ważne - zwłaszcza w odniesieniu do etylenu i owoców klimakterycznych? Jaką rolę odgrywają

Fruchthandel to międzynarodowa firma medialna z siedzibą w Düsseldorfie w Niemczech. Głównym zakresem działalności spółki jest świeże owoce i warzywa - od nasion i produkcji przez wszystkie etapy handlu aż po konsumentów. Korzenie Fruchthandel sięgają 1916 roku, kiedy powstał specjalistyczny magazyn "Früchtehandel", obecnie znany jako "Fruchthandel Magazin". Magazyn ustanowił się jako lider na rynku języka niemieckiego dzięki swojej eksperckiej wiedzy, aktualności i zaangażowaniu w temat owoców i warzyw. Oprócz tygodnikowego "Fruchthandel Magazin", spółka publikuje również specjalne krajowe i tematyczne edycje, roczny przewodnik branżowy i codzienny newsletter "Fruchthandel Newsmail".
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców