"Owoce i warzywa z Almerii mają duże możliwości na rynku japońskim"
Japonia, trzecia co do wielkości gospodarka na świecie, ma 124,7 mln konsumentów o wysokiej sile nabywczej, a 85% unijnych produktów rolno-spożywczych przybywa tam bezcłowo od 1 lutego 2019 r., dzięki umowie o wolnym handlu podpisanej między UE a Japonią.
"Japonia to rynek, na którym jest miejsce na produkty wysokiej jakości, w tym owoce i warzywa", powiedział Miguel
.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców