Owoce Madama Oliva stają się bardziej zielone
Pakowanie linii Frutto firmy Madama Oliva staje się plastikiem pochodzącym z recyklingu, z surowcem posiadającym certyfikat Iscc Plus. Jest to skok firmy w kierunku bardziej zrównoważonego podejścia do produkcji i dystrybucji swoich produktów. Jest to duża inwestycja dla firmy, której restyling będzie dotyczył 4 milionów opakowań rocznie.
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców