Owoce od Dole sprawiają, że się cieszymy: rusza kampania Doooolé!
2024-11-20 00:00
Źródło:
Freshpointmagazine.it
Produkty o wyjątkowym smaku i z kontrolowanej jakości w każdym etapie produkcji. Dole podkreśla smak swoich owoców w ramach nowej kampanii wielokanałowej opartej na sloganie Doooolé! Owoce z wyrazistym smakiem. To przesłanie jest przełomowe.
Freshpointmagazine.it

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem