Z naszych danych korzystają instytuty, ministerstwa, sieci handlowe dołacz i Ty!

Kup teraz abonament!

Owoce zmiksowane wracają do telewizji z programem Frullà.

2024-09-25 00:00
Rok po ostatnim pojawieniu się na telewizyjnych ekranach, Frullà, znana marka świeżej owocowej musującej w miseczce i zamykanym worku, powraca na ekran z nową kampanią reklamową. Potwierdzono współpracę z sieciami Mediaset - Canale 5, Italia 1, Rete 4, La5.

Więcej. Przejdź do artykułu

Italiafruit.net
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.

Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców

Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem