Owoce zmiksowane wracają do telewizji z programem Frullà.
2024-09-25 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
Rok po ostatnim pojawieniu się na telewizyjnych ekranach, Frullà, znana marka świeżej owocowej musującej w miseczce i zamykanym worku, powraca na ekran z nową kampanią reklamową. Potwierdzono współpracę z sieciami Mediaset - Canale 5, Italia 1, Rete 4, La5.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem