"Pandemia i inflacja sprawiły, że ludzie zdali sobie sprawę, że mrożone owoce to pełnoprawny produkt".
W czasach, gdy łańcuchy logistyczne są coraz bardziej zakłócane, ale jakość musi pozostać wysoka, produkty mrożone są czasami uważane za dobrą alternatywę dla świeżych produktów. Tak twierdzi Pieter Delbaere z Crop's. "Zwłaszcza od czasu pandemii mrożone owoce są coraz częściej postrzegane jako pełnowartościowy, niedrogi produkt do wykorzystania w ciastach, granoli i koktajlach" - zaczyna.
Crop's jest

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców