"Partnerstwo B2C może być interesującym sposobem promowania naszych owoców i warzyw".
Sektor owoców i warzyw opiera się w dużej mierze na operacjach B2B, zarówno pod względem mediów, jak i sprzedaży. Według Jean-Baptiste Lede, kierownika La Ternoise, interesujące byłoby również większe zaangażowanie konsumentów w ten system. "Obecnie cały łańcuch dystrybucji jest wynagradzany od wartości produkcji, ale kto przyczynia się do wartości konsumpcji?
Według

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców