Partnerzy detaliczni wciąż proszą o nowe egzotyczne produkty
Większość produktów egzotycznych jest obecnie w sezonie. "Oferujemy zarówno konwencjonalne, jak i organiczne egzotyki" - mówi Melissa Hartmann de Barros, dyrektor ds. komunikacji w HLB Specialties. W segmencie organicznym firma oferuje papaje, żółte smocze owoce, czerwone smocze owoce, rambutan i imbir. Podczas wizyty na Organic Produce Summit w zeszłym tygodniu, Hartmann de Barros zauważyła, że

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców