Po przejęciach belgijska firma produkująca przekąski owocowe w pełni koncentruje się na rozwoju w Niemczech i Holandii
Owoce w pracy: w czasie pandemii, gdy praca w domu stała się normą, nie było to przyjęte. A jednak belgijska firma Fruitsnacks, która się w tym specjalizuje, przetrwała kryzys, przejmując nawet pięć innych firm w ciągu trzech lat od rozpoczęcia pandemii. "Myślę, że wiara w naszą wizję i optymalizacja sprzedaży na klienta, częściowo dzięki przejęciom, pomogła nam wyjść z kryzysu lepiej. Jesteśmy
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców