Podręcznik statystyczny podkreśla zmiany w handlu azjatyckim
Całkowity import świeżych owoców z Azji spadł w 2022 r. z powodu niższych wolumenów z kluczowych miejsc pochodzenia, ponieważ dostawcy starali się nadążyć za popytem na rynku.
Jest to jeden z głównych trendów w handlu świeżymi produktami w Azji, podkreślony w Asiafruit Congress Statistics Handbook 2023.
Publikowany przez Asiafruit Magazine, coroczny przewodnik statystyczny po azjatyckich świeżych owocach i
Słodyczach.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców