"Pomimo lepszych cen, konsumpcja Jonagold wciąż pozostaje w tyle"
Następne kilka tygodni będzie szczytowym okresem dla Appelsintjes BelOrta. Belgijska spółdzielnia wprowadziła to specjalne opakowanie w zeszłym roku, aby zwrócić większą uwagę na lokalne najlepsze owoce w okresie świątecznym. Jednak pomimo lepszej sytuacji cenowej, Glenn Sebregts z BelOrta widzi, że konsumpcja belgijskiego Jonagolda wciąż walczy.
"Ludzie wolą inne owoce, takie jak cytrusy, więc sprzedaż jest

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców