"Pomimo rosnącego rynku, nie chcemy akceptować dłuższych dystansów transportowych"
Rynek owoców gotowych do spożycia jest wciąż na wczesnym etapie, powiedział, a zwłaszcza w Niemczech innowacje są przyjmowane powoli i sceptycznie. "To długi proces, zanim innowacja produktowa zostanie faktycznie zaakceptowana przez handel, odpowiednio umieszczona, a także zaakceptowana i wymagana przez konsumenta. Jednak nasza sytuacja w zakresie zamówień rośnie i coraz bardziej odczuwamy trend w kierunku

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców