Potager City: nowy format Carrefour poświęcony owocom i warzywom
Wprowadzony przez Carrefour format proximity Potager City (dosłownie Miasto Ogród), mający na celu uwydatnienie świeżych produktów, a w szczególności owoców i warzyw z ekspozycją zajmującą 50% powierzchni sklepu, debiutuje w Paryżu z dwoma pierwszymi punktami sprzedaży. Dwa dotychczasowe supermarkety znajdują się przy Rue de Tolbiac i Rue de
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców