Program zachęcający szwajcarskich i norweskich konsumentów do spożywania owoców i warzyw pochodzenia europejskiego kończy się sukcesem
Projekt "Euphoria - European Fruit and Vegetable Production: a Guarantee of Quality and Well-Being", trzyletni program promocyjno-informacyjny, który rozpoczął się 1 lutego 2020 r. i który ma na celu zachęcenie szwajcarskich i norweskich konsumentów i uczestników rynku do spożywania wysokiej jakości owoców i warzyw pochodzenia europejskiego, zakończył się wielkim sukcesem.
Projekt był

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców