Re-Marketing, czyli jak zbudować wartość dla owoców i warzyw
Rozwijanie wartości, począwszy od jakości, a nie od ilości i promocji. Taką drogę wskazano łańcuchowi dostaw wczoraj podczas ósmej edycjiThink Fresh,w scenerii Centrum Konferencyjnego Grand Hotelu Rimini w obecności 300 menedżerów z sektora, podczas gdy równie wielu łączyło się za pośrednictwem transmisji na żywo. Nie jest przypadkiem, że tegorocznym tematem była Operacja ReMarketing, czyli
.
Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców