#Repartofresh. Sole 365 (Selex): "Nie dla marnotrawstwa. Tak dla świadomości żywieniowej
Zaproszenie, które Sole 365, znak grupy AP Commerciale (Megamark-Selex), kieruje do klientów w swoich działach owoców i warzyw, wykracza poza pozory. Wybór polega na uwydatnieniu, dzięki dedykowanym ekspozytorom i opakowaniom ad hoc, produktów, które nie są doskonałe pod względem estetycznym, ale dobre, zachęcając konsumentów do dokonywania świadomych zakupów. Obszary

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców