"Rosnący popyt na owoce IQF napędza nas w kierunku zrównoważonej przyszłości"
Popyt na produkty mrożone znacznie wzrósł w ostatnich latach z wielu powodów, mówi Maria Vieitez, koordynator ds. marketingu OctoFrost: "Konsumenci musieli ponownie rozważyć swoje nawyki zakupowe w odpowiedzi na rosnące ceny żywności i obecne tendencje inflacyjne. Szukają teraz rozwiązań, które są bardziej praktyczne, przystępne cenowo i trwałe. Atrakcyjność

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców