Rosnący popyt na pakowane owoce
Ostatnie badanie przeprowadzone w Stanach Zjednoczonych wykazało, że chociaż konsumenci wolą owoce luzem niż pakowane, trend ten zaczyna się zmieniać. Fusion, zintegrowana agencja marketingowo-badawcza działająca na rynku business-to-business, starała się odkryć powody takiego stanu rzeczy. Najważniejszym motywem zakupu owoców w opakowaniach jest ułatwienie konsumentom procesu wyboru.
"Owoce pakowane stanowią prawie 80%
.

Eurofresh Distribution jest międzynarodowym liderem w dostarczaniu informacji o dystrybucji i sprzedaży świeżych owoców i warzyw. Przez ponad 22 lata Eurofresh informuje swoich czytelników na całym świecie o najnowszych wiadomościach z tego sektora. Magazyn ma 10 000 prenumeratorów drukowanych i 19 000 prenumeratorów newslettera online (detaliści, importerzy i dostawcy).
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców