Rynek produktów mrożonych: dlaczego nikt nie kupuje mrożonych jagód mimo gwałtownego spadku cen?
"Dlaczego nasi stali nabywcy mrożonych owoców i jagód milczą! Dlaczego nie kupują nic od początku sezonu do teraz, do końca stycznia 2023 roku?! Ceny wielu produktów gwałtownie spadły, a popytu wciąż brak?! Czy naprawdę czekają na jeszcze większe obniżki cen?!". To najbardziej typowe pytania, które zastanawiają uczestników rynku produktów mrożonych w
.EastFruit to platforma analityczna, która pomaga w rozwoju biznesu owocowo-warzywnego. Głównym celem tej platformy jest zwiększenie dochodów producentów poprzez bardziej efektywne produkcję, przechowywanie, przetwarzanie i marketing owoców i warzyw. EastFruit jest centrum wiedzy i doświadczenia dla wszystkich uczestników rynku owocowo-warzywnego w Europie Wschodniej, Kaukazie i Europie Środkowej.
Portal jest skierowany do producentów owoców i warzyw, małych i średnich rolników, producentów soków owocowych i warzywnych, przetwórstwa owocowo-warzywnego, eksporterów, importerów, sieci supermarketów, dostawców sadzonek, nasion, technologii i sprzętu oraz stowarzyszeń i związków producentów owoców i warzyw, struktur państwowych i dostawców usług i produktów dla sektora rolniczego. W skrócie dla wszystkich uczestników biznesu owocowo-warzywnego.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców