SanLucar: owoce świeżo zerwane z drzewa
To właśnie zaangażowanie założyciela marki premium SanLucar, Stephana Rötzera, doprowadziło globalnego gracza branży spożywczej do sukcesu. Również na rynku włoskim, gdzie firma jest obecna od trzech lat. Od momentu założenia firmy w 1993 roku, jeden cel wyznaczał rozwój tej międzynarodowej firmy, która odnosi sukcesy w 35 krajach
.
Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców