Sanlucar rozszerza swoją działalność na Azję
Międzynarodowa firma SanLucar kontynuuje swój międzynarodowy plan ekspansji, koncentrując się na Azji. Marka owoców i warzyw wprowadziła swoje produkty w Singapurze.
W ramach strategii otwierania się na rynki azjatyckie, dyrektor generalny firmy, Armin Rehberg, w towarzystwie Bilala Issy, dyrektora handlowego na Bliski i Daleki Wschód, zainicjował partnerstwo z Singapurem.

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców