Schwarzwaldobst" wysuwa na pierwszy plan region i emocje związane z produktem
Obstgroßmarkt Mittelbaden eG (OGM) rozpoczyna sezon owocowy nową marką własną. Pod hasłem "Schwarzwaldobst" (owoce Schwarzwaldu) młoda, sympatyczna dziewczyna ze Schwarzwaldu w kapeluszu Bollen (tradycyjny kapelusz ze Schwarzwaldu) z owoców przekazuje wiadomość o świeżych owocach z sadu u podnóża Schwarzwaldu.
Kampania została zapoczątkowana poprzez dołączenie
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców