Siła marki, odcinek 1
Odcinek pierwszy The Power of Branding koncentruje się na podstawach brandingu świeżych owoców i warzyw.
Coregeo rozmawia z FPJ o tym, jak tworzy i zarządza markami produktów, które stały się powszechnie znane, takie jak Pink Lady® i Tenderstem®, dwie najpopularniejsze marki świeżych produktów w Wielkiej Brytanii.
Coregeo wierzy, że marki mogą odblokować wartość w łańcuchu dostaw w trudnych warunkach.

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców