Sprzedawcy owoców zyskują popularność dzięki imponującym umiejętnościom krojenia na livestreamach
Alejandro Isabel i Daniela Benítez, para z La Puente w San Gabriel Valley, zdobyła ogromną popularność na TikTok dzięki swoim imponującym umiejętnościom krojenia owoców. Znany jako "El Ninja", ich biznes sprzedaży owoców przyciągnął ponad 960 000 obserwujących na platformie.
Zaczynając swój dzień o 5 rano, Isabel kupuje różne owoce do ulicznego vendingu

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców