Sun 365: przeciwdziałanie marnotrawstwu owoców i warzyw
Aby walczyć z marnowaniem żywności i celebrować jej wartość, Sole365 (Ap Commerciale-Megamark-Selex) uruchomiła inicjatywę Good to Eat, której celem jest promowanie świadomości żywieniowej i odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji. Skupia się ona na owocach i warzywach, które nie są doskonałe pod względem estetycznym, ale

Fresh Point Magazine jest magazynem skierowanym do profesjonalistów rynku owoców i warzyw. Porusza tematy związane z przepływami rynku, od pola do handlu detalicznego, bada oczekiwania rynku oraz promuje jego rozwój z perspektywy śródziemnomorskiej, ale uwzględniając również rynki i produkty z innych krajów.
Magazyn jest dostępny w dwóch językach: angielskim i włoskim. Wydanie cyfrowe, Fresh Point Digital Magazine, jest nowatorską wersją drukowanego Magazynu, która porusza tematy innowacji, promocji, logistyki oraz pakowania.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców