Sun World International powiększa globalne zespoły ds. marketingu i jakości
Sun World International powołał dwóch specjalistów z branży, których celem jest pogłębienie programu jakości owoców i poszerzenie globalnej wiedzy marketingowej oferowanej licencjobiorcom. Do zespołu dołączyli Elena Hernandez, dyrektor Global Marketing Insights i Pablo Gómez, dyrektor Quality Insights.
"Sun World jest mocno zaangażowany w dostarczanie doskonałych odmian do

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców