Suszone owoce odzyskują siły po złym 2022 roku
"Po bardzo skomplikowanym 2022 roku, jeśli chodzi zarówno o wolumeny, jak i koszty produkcji, pogorszone przez wysokie temperatury jesienią, które nie sprzyjały konsumpcji, pierwszy trymestr 2023 roku rozpoczął się pozytywnie dla suszonych owoców, głównie dzięki dużym sieciom handlowym" - informuje Francesco Perego, kierownik sprzedaży w New Factor.
"Pozostałe kanały cierpią bardziej, zwłaszcza tradycyjne
.
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców