Tajskie owoce hitem w Guangzhou
Festiwale prowadzone przez tajski Departament Promocji Handlu Międzynarodowego (DITP) w Kantonie pomogły zwiększyć sprzedaż tajskich owoców w 2023 roku.
Zgodnie z raportem The Nation, DITP powiedział, że zamówienia na trwające Złote Miesiące Tajskich Owoców i Tajski Festiwal Duriana wynoszą obecnie 20 mln Bt (575 000 USD), co stanowi wzrost o 260 procent w porównaniu z tym samym okresem w 2022 roku.
Festiwale odbywają się w

Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców