"Targi zawsze stymulują aktywny handel"
W tym tygodniu kilka belgijskich firm i spółdzielni udało się do Hongkongu na targi Asia Fruit Logistica. Firmy takie jak Coöperatie Hoogstraten, Devos Group i Wouters Fruit badały możliwości na rynkach azjatyckich. BelOrta była również obecna na targach ze stoiskiem pełnym owoców i warzyw przeznaczonych na rynek azjatycki. Są zadowoleni z przebiegu wydarzenia. "Targi

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców