Tegut ogłosił plany przejęcia sieci supermarketów ekologicznych
Mniej niż dwie piąte Włochów zadowolonych z zakupów spożywczych
Jeszcze mniej niż dwie piąte (39%) włoskich konsumentów jest zadowolonych z zakupów w supermarkecie, wynika z badania przeprowadzonego przez Bain & Company. Wybór świeżych produktów, takich jak owoce i warzywa, wyroby mięsne, ryby, wyroby garmażeryjne i nabiał, ma decydujące znaczenie, to

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców