Termin MOYA zbliża się wielkimi krokami
Marketerzy są zachęcani do zgłaszania swoich kandydatur do nagrody Seeka Marketer of the Year Award (MOYA) 2024, przyznawanej przez International Fresh Produce Association Australia New Zealand (IFPA A-NZ) i Produce Plus Magazine.
Dostępna zarówno dla osób indywidualnych, jak i zespołów z dowolnej części łańcucha wartości, nagroda jest wyrazem uznania dla wybitnych osiągnięć w marketingu świeżych owoców,
>
Eurofruit to wiodący magazyn dla nabywców i dostawców świeżych produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Globalna sieć redaktorów, reporterów i korespondentów magazynu, publikująca dziesięć numerów rocznie, a także codzienne wiadomości online, zapewnia międzynarodowy handel owocami i warzywami informacjami i analizami, obejmującymi innowacje we wszystkich obszarach działalności.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców