The Warehouse rozszerza swoją ofertę świeżych owoców i warzyw
Austria: Skuteczne działania SPAR w celu ograniczenia marnotrawstwa żywności
SPAR Austria kontynuuje pionierskie działania w zakresie innowacyjnych sposobów ograniczania marnotrawstwa żywności. Ostatnie działania obejmują sztuczną inteligencję w celu dokładniejszego zamawiania towarów, korzystanie z aplikacji Too Good To Go w restauracjach INTERSPAR oraz sprzedaż niedoskonałych owoców i warzyw w rodzinnym pudełku za jedyne 3,99 euro.
Źródło:

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców