Trzy zwycięskie składniki sukcesu ekologicznych owoców i warzyw
Warsztaty zorganizowane w ramach działań europejskiego projektu It's Bio współfinansowanego przez Aop Gruppo Vi.Va, a w szczególności przez Almaverde Bio, Canova i Apofruit, dostarczyły wielu pomysłów do dyskusji i dogłębnej analizy strategicznych aspektów, które nadają wartość ekologicznym owocom i warzywom.
W ciągu ostatnich 10 lat (od 2012 r. do 2023 r.) penetracja

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców