"Tureckie satsuma stały się szerzej dostępne
Jeśli chodzi o satsuma, w Niemczech można było nabyć tylko turecki import. Stały się one szerzej dostępne. Pod względem wielkości owoce generalnie nie pozostawiały nic do życzenia. Ponieważ popyt był dobry, zazwyczaj łatwo było je sprzedać; w Berlinie kosztowały od 11 do 15 euro za 9-kilogramowe opakowanie. Jednakże, według BLE, satsuma generalnie miała jedynie charakter uzupełniający w zakresie

FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców