Tydzień 14: sprzedaż gwałtownie spadła, ale to efekt kalendarza
2024-04-19 00:00
Źródło:
Italiafruit.net
W 14. tygodniu sprzedaż produktów Lcc i warzyw i owoców o ustalonej wadze spadła dwucyfrowo, ale kalendarz wpłynął na to ze względu na Wielkanoc, dlatego trendy należy traktować ostrożnie. Wśród kanałów sprzedaży wszystkie fizyczne tracą, w tym również sklepy dyskontowe.
Italiafruit.net

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem