Tydzień 27: Dyskonty obniżają sprzedaż owoców gotowych do spożycia
W dwudziestym siódmym tygodniu 2023 r. owoce i warzywa według wagi odnotowały spadek sprzedaży wartościowej, pomimo efektów inflacyjnych, co nie miało miejsca w przypadku Lcc, który nadal rósł. Wśród kanałów sprzedaży, dyskonty nadal osiągają najlepsze wyniki w sprzedaży owoców i warzyw, a następnie supermarkety, pozostałe kanały nie radzą sobie dobrze. Wśród kategorii, w lipcu z

Italiafruit News to włoski serwis informacyjny dedykowany profesjonalistom z branży owocowo-warzywnej. IFN dostarcza niezwykle wartościowych informacji dla całego łańcucha wartości przemysłu owocowo-warzywnego, od produkcji do dystrybucji i technologii, dostarczając nie tylko bieżące wiadomości, ale także ekskluzywne raporty i analizy dla lepszego zrozumienia branżowych trendów i zmian.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców