Utrata owoców została znacząco zmniejszona w sezonie 2023 dzięki poprawom w przemyśle.
2024-12-19 00:00
Źródło:
Freshplaza.com
W odpowiedzi na problemy z jakością napotkane w 2022 roku, branża opracowała i wdrożyła siedmiopunktowy plan działania mający na celu poprawę nie tylko dochodów producentów, ale także zaufania rynku i reputacji marki. W rezultacie sezon 2023 był znaczącym przełomem w redukcji strat owoców.
Freshplaza.com
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców
Dodaj komentarz
Możliwość komentowania dostępna tylko dla użytkowników z wykupionym abonamentem



