"W kategorii owoce i warzywa zanotowaliśmy wzrost o 36 proc."
We współpracy z dostawcą branżowym Pack'nlog GmbH z Linz, Spar Austria, jak również Spar Polska wdrożyły w ostatnich miesiącach kilka mobilnych wysp prezentacyjnych (MPI). Obydwa przedsiębiorstwa zdecydowały się na indywidualny druk, informuje Amra Avdic z Pack'nlog GmbH.
Wyspy prezentacyjne zostały indywidualnie zadrukowane: artykuły sezonowe są reklamowane pod hasłem "Najlepszy smak
>
FreshPlaza jest jedną z najbardziej znanych na swiecie, globalną platformą medialną dla branży owoców i warzyw świeżych, dostarczającą swoim czytelnikom najnowsze informacje o rozwoju rynku i trendach. Zespół pisarzy i redaktorów pozyskuje wiadomości z całego świata, a codziennie wysyłany jest newsletter z dedykowanymi wydaniami dla Ameryki Północnej, Ameryki Łacińskiej, Europy, Azji, Oceanii i Afryki.
FreshPlaza jest po swojej naturze interaktywnym konceptem, który opiera się na udziale swoich czytelników, gdzie czytelnicy są zachęcani do wykorzystania platformy do publikacji bezpłatnych informacji prasowych (500 słów lub mniej) i ogłoszeń o pracę.
Zobacz więcej: Ogólne informacje z rynku owoców